niedziela, 12 stycznia 2014

Błękit lubi beż.

Przypominamy, że dzisiaj jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Pogoda nas nie rozpieszcza, ale warto zmotywować się i wyjść na spacer, aby zapełniać puszki. Pojawiają się kontrowersje wokół tej akcji, ale my się w to nie zagłębiamy. Na oddziałach dziecięcych widać sprzęt podarowany od WOŚP, więc będziemy się dorzucać. A teraz troszkę o przeglądzie garderoby mojego kawalera:) Jakie kolory dominują w szafach Waszych maluchów?? W pierwszych miesiącach życia Kostka stawiałam głównie na biel, szarość, błękit i beż, ale ostatnimi czasy wkrada się coraz więcej kolorów. Synek jest już na tyle duży, że daję mu prawo wyboru podczas zakupów. Uczmy dzieci od małego kreować ich własny styl:) Uwielbiam połączenie błękitu z beżem. Uroczo wygląda na maluszkach :)






Bluzka - ZARA

Spodnie - H&M

3 komentarze:

  1. My też dzisiaj zapełniłyśmy z Julką puszkę i taka pogoda w ten wyjątkowy dzień nam nie straszna :)
    Kostuś wygląda jak zwykle uroczo :)
    Też lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie zestawienie tych kolorów jest ciekawe. Ponieważ moje dzieci są już duże, bardzo bardzo. To o szafie Nataszki, mojej wnuczki. U niej kolorowo. Chociaż przeważa róż[ chociaż synowa go nie lubi] i odcienie fioletu, coś od fuksji. Kiedyś ja nie lubiłam tego koloru. Na dziecku wszystko ładne.

    OdpowiedzUsuń