poniedziałek, 10 marca 2014

Naprzeciw wiosnie:)


Wielkimi krokami nadchodzi wiosna! Już przebieram nogami, kiedy będę mogła odkrywać z Kostkiem na nowo budzącą się do życia przyrodę:) Wyobrażam sobie jego zachwyt na widok nowych roślinek i zwierzątek, o których to zapomniał przez okres jesienno-zimowy. 
Wreszcie dni stają się dłuższe i bardziej słoneczne, poziom melatoniny i endorfin wzrasta, ach...jest pięknie! Stan szczęścia, który nami zawładnął, ma też swoje słabe strony - a mianowicie zakupoholizm się odezwał i szafę rozchodzącą się w szwach trzeba jeszcze bardziej wypełnić. Kolekcja butów została powiększona o następną parę, a winowajcą jest http://sobiejestesmy.blogspot.com/. Mamo Julka, dziękujemy za pomoc w doborze rozmiaru:)














Kurtka - Reserved
Czapka- Reserved
Komin- Puszek
Spodnie-Benetton
Buty-Reebok


2 komentarze:

  1. Julo ma taka sama kurteczke :D jest boska i bardzo żaluję, że już jest za mała, a jak chciałam wziąć na zapas wiekszy rozmiar to mąż mnie zbił z tropu, że niby będą poźniej inne fajne :( no i nie znalazłam innej tak superowej parki :(
    cieszę, że się, że rozmiarek bucików ok :)
    w takiej wygodzie można wyprawić się ku wiośnie :D
    pozdrawiam Was :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Parka jest wspaniała:D Przeraża mnie fakt,że zaraz się z nią pożegnamy:( faceci tak mają,bo mi też wyrwał z rąk większą o rozmiar;p Buciki baardzo fajnie się sprawdzają:D Pozdrawiamy:*

    OdpowiedzUsuń