piątek, 17 października 2014

słomiany kapelusz, słońce i plaża...

Słomiany kapelusz, słońce i plaża,czyli wspomnienia po wakacjach :)
W okresie jesiennym pustki na plaży działają na mnie trochę przygnębiająco, zdecydowanie wolę ten sezonowy gwar i walkę o miejsce. Nawet tęsknie za piaskiem przyklejającym się do świeżo nakremowanego ciała :P Nikt nie przekona mnie do tego,że po wakacjach odzyskujemy krajobraz, tłumy na plaży są dla mnie częścią tego krajobrazu. Nudzą nas pustki. Wygląda na to,że autsajderami nie jesteśmy.

























sweter - H&M
kapelusz - H&M
t-shirt - ZARA
szorty - ZARA
szelki - ZARA
mokasyny - ZARA

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. W szczególności latem takie kapelusze się bardzo fajnie przydają i ja także mam kilka w swojej kolekcji. Ogólnie na co dzień lubię nosić kapelusze i jestem zdania, że bardzo ładne mają w https://hatfactory.pl/ i jak na ten moment oczywiście wszystkie tam kupuję.

    OdpowiedzUsuń